25.01.2021

Обгрунтування проведених переговорних процедур

Волинською обласною прокуратурою для забезпечення функціонування установи на 2021 рік, було проведено ряд переговорних процедур по причині відсутності конкуренції з технічних причин, зокрема:
-    Теплова енергія для потреб Волинської обласної прокуратури (UA-2021-01-20-008097-b ) з послідуючим обґрунтуванням – «відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633- IV та «Про житлово - комунальні послуги» від 24.06.2004р. №1875- IV, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2015р.№630 ДКП «Луцьктепло» здійснює постачання теплової енергії в межах наявних власних мереж м. Луцька установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Також у відповідності до статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Враховуючи те, що ДКП «Луцьктепло» (код за ЄДРПОУ - 30391925) входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Волинської області, закупівля теплової енергії - може здійснюватися лише у зазначеного підприємства»;
-    Теплова енергія для потреб Нововолинського відділу Володимир-Волинської (окружної) місцевої прокуратури (UA-2021-01-20-002172-a) з послідуючим обґрунтуванням – «Відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633- IV та «Про житлово - комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189 - VІІІ, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» від 21.08.2019р.№ 830 Комунальне підприємство «Нововолинськтеплокомуненерго» Нововолинської міської ради здійснює постачання теплової енергії в межах наявних власних мереж м. Нововолинська установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Також у відповідності до статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Враховуючи те, що Комунальне підприємство «Нововолинськтеплокомуненерго» Нововолинської міської ради (код за ЄДРПОУ - 00185382) входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Волинської області, закупівля теплової енергії за адресою: м. Нововолинськ, вул. Маяковського, 19 - може здійснюватися лише у зазначеного підприємства»;
-    Теплова енергія для потреб Рожищенського відділу Маневицької місцевої прокуратури (UA-2021-01-20-002141-a) з послідуючим обґрунтуванням – «Відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633- IV та «Про житлово - комунальні послуги» від 24.06.2004р. №1875- IV, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2015р.№630 Підприємство житлово - комунального господарства Рожищенського району Волинської області, здійснює постачання теплової енергії в межах наявних власних мереж м. Нововолинська установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Також у відповідності до статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Враховуючи те, що Підприємство житлово - комунального господарства Рожищенського району Волинської області (код за ЄДРПОУ - 31184014) входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Волинської області, закупівля теплової енергії за адресою: м. Рожище, вул. Незалежності, 31 - може здійснюватися лише у зазначеного підприємства»;
-    Теплова енергія для потреб Ковельської (окружної) місцевої прокуратури UA-2021-01-20-004637-c з послідуючим обґрунтуванням – «Відповідно до Законів України «Про теплопостачання» від 02.06.2005р. №2633- IV та «Про житлово - комунальні послуги» від 24.06.2004р. №1875- IV, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2015р.№630 Підприємство теплових мереж «Ковельтепло» здійснює постачання теплової енергії в межах наявних власних мереж м. Ковеля установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Також у відповідності до статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Враховуючи те, що ПТМ «Ковельтепло» (код за ЄДРПОУ - 30514446) входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Волинської області, закупівля теплової енергії за адресами: м. Ковель, вул. Шевченка, 7 - може здійснюватися лише у зазначеного підприємства»;
-    Послуги з фізичної охорони (з використанням нарізної вогнепальної зброї) об’єктів Волинської обласної прокуратури (UA-2020-12-18-014804-c)  з послідуючим обґрунтуванням – «Згідно, внутрішніх організаційно-розпорядчих документів, у разі настання особливого періоду, охорона має здійснюватись суб’єктами до обов’язків яких входить охорона та оборона у визначених випадках, в тому числі із наявністю права застосування вогнепальної зброї та транспортних засобів, що можуть витримати ураження із стрілецької вогнепальної зброї. В адміністративних будівлях прокуратури, розміщено структурні підрозділи, які здійснюють процесуальне керівництво в резонансних справах стосовно осіб, які вчинили тяжкі злочини, зокрема і режимно-таємна частина. У них зберігаються документи, висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях. Відповідно до частини другої статті 100 Кримінального процесуального кодексу України сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов’язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про охоронну діяльність" суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 визначено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. Водночас, згідно вимог зазначеної Постанови Кабінету Міністрів України, до вказаного переліку вогнепальна зброя не входить. Таким чином, суб’єкти охоронної діяльності згідно вимог чинного законодавства не мають права для забезпечення охоронної діяльності зберігати та використовувати вогнепальну зброю. Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 877 затверджено Положення про Національну поліцію, згідно якого Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони. Крім цього, п. 18 Інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, що затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України від 7 липня 2017 року № 577 передбачено, що наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю; спеціальні засоби, які є необхідними для надання послуг на об’єктах замовника. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 року № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» затверджено перелік органів поліції охорони, що утворюються як територіальні органи Національної поліції, серед яких є Управління поліції охорони у Волинській області. Водночас, Інструкцією про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, затвердженої наказом МВС України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.08.2017 за № 989/30857, визначено, що наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю; спеціальні засоби; фізичний вплив (силу); технічні засоби охорони; транспортні засоби (спеціалізовані та оперативні транспортні засоби); засоби телекомунікації та інформативно-телекомунікаційні системи, прилади контролю, інженерні споруди і загородження; службових собак. При цьому, Законом України від 02.07.2015 № 580-VIII «Про національну поліцію» визначено, що поліція, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює охорону об'єктів права державної власності та має на озброєнні бойову вогнепальну зброю. Відтак, Управління поліції охорони у Волинській області має право під час здійснення охоронної діяльності на використання та застосування вогнепальної зброї. На підставі вищевикладеного, з урахуванням того, що будівлі прокуратури області є режимними об’єктами, а також об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин), закупівлю послуги з фізичної охорони (з використанням нарізної вогнепальної зброї) та технічної охорони об’єктів прокуратури Волинської області код за ДК 021:2015 -75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони (з використанням нарізної вогнепальної зброї) об’єктів Волинської обласної прокуратури)", можливо придбати лише в Управлінні поліції охорони у Волинській області, відтак закупівлю необхідно провести шляхом застосування переговорної процедури у відповідності до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: відсутності конкуренції з технічних причин. Спираючись на вищевикладене, в.о. голови тендерного комітету запропонував проголосувати за прийняття рішення про закупівлю за ДК 021:2015 021:2015 -75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони (з використанням нарізної вогнепальної зброї) об’єктів Волинської обласної прокуратури)».

кількість переглядів: 55