Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
05.04.2019

"Дзвінок із банку" – шахрайська схема!

Банки НІКОЛИ не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані!!!

Про це неодноразово через усі засоби масової інформації повідомляли і самі банківські установи, і правоохоронці, які не втомлюються роз’яснювати – "дзвінок із банку" – це шахрайська схема!

При цьому щодня на Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками.

До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під будь-яким приводом просять назвати персональні дані та реквізити карток.

Днями, повідомивши такі відомості шахраям, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3300 грн.

Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном "банківський працівник" – потелефонуйте у банк та з'ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки.

Лише ваша пильність та здоровий глузд допоможе вам зберегти свої кошти від зазіхань шахраїв!

 

Прес-служба прокуратури області

кількість переглядів: 1907