ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
офіційна адреса: вул. Винниченка, 15, м. Луцьк, 43025
тел. приймальної: (0332) 28-08-01
адреса електронної пошти: [email protected]
Тел. відділу документального забезпечення: (0332) 28-08-35
Тел. відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів:
(0332) 28-08-25
Розклад роботи: понеділок-четвер – з 9.00 год. до 18.15 год., у п’ятницю – з 9.00 год. до 17.00 год. (обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.).
Список електронних адрес та номерів контактних телефонів "гарячої лінії" відповідно до Закону України "Про звернення громадян"
№ | Найменування прокуратур | Телефон | Електронна адреса |
1 | Волинська обласна прокуратура | (0332) 28-08-25 | |
2 | Володимирська окружна прокуратура | (0242) 2-29-53 | |
3 | Камінь-Каширська окружна прокуратура | (03357) 2-30-03 | |
4 | Ковельська окружна прокуратура | (0332) 28-08-41 | |
5 | Луцька окружна прокуратура | (0332) 72-31-01 |
Форма звернення,
надісланого до прокуратури
Волинської області з використанням
засобів електронного зв’язку
_______________________________
(назва органу прокуратури)
З В Е Р Н Е Н Н Я
Прізвище, ім’я, по батькові заявника: _________________________________
_________________________________________________________________
Місце проживання заявника: ________________________________________
_________________________________________________________________
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання
чи вимоги:_______________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Про результати розгляду звернення повідомити (зазначити поштову адресу
або інші засоби зв’язку:____________________________________________ _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_____________ ___________________ __________________
дата підпис П. І. Б.
Картка на звернення,
прийняте на телефон "гарячої лінії"
_______________________________
(назва органу прокуратури)
З В Е Р Н Е Н Н Я
Дата надходження звернення:_______________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові заявника: _________________________________
_________________________________________________________________
Місце проживання заявника: ________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Контактний телефон заявника (за згодою):_____________________________
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
прохання чи вимоги:_______________________________________________ _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
ПІБ посадової особи, якою прийнято звернення:________________________ _________________________________________________________________
ВИМОГИ
до звернень громадян
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року № 393/96 (із змінами та доповненнями) звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені телефонні "гарячі лінії" та записується посадовою особою органу прокуратури.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу обласної прокуратури особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути:
- зазначено прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання громадянина;
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
- підпис заявника (заявників);
- зазначена дата.
В електронному зверненні, окрім наведеного, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Водночас, згідно п. 12 розділу 1 Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора № 363 від 06.08.2020, електронне звернення без електронного підпису має надсилатися у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.